גאדג׳טים

איך לבחור שעון חכם - כל הידע הנדרש לפני הרכישה

איך לבחור שעון חכם Min

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

שעון חכם הוא מכשיר לביש שניתן להשתמש בו כדי לגשת למידע ולבצע משימות שונות. הם משמשים לעתים קרובות בשילוב עם סמארטפון. השעון החכם הפך לאביזר חיוני עבור אנשים רבים.

ישנם מותגים רבים של שעונים חכמים זמינים בשוק, כך שיכול להיות די קשה לבחור אחד. ישנם מספר מפרטים שונים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת שעון חכם, כגון מערכת ההפעלה, חיי הסוללה והתאימות למכשירים אחרים.

בחירת שעון חכם תלויה בצרכים ובהעדפות שלכם. אם אתה רוצה להשתמש בשעון שלכם כמעקב אחר פעילות, עליכם לבחור באחד שתואם לאפליקציית הכושר של הטלפון שלכם או לאפליקציות של צד שלישי כמו Strava או Google Fit.

שעון חכם הוא מכשיר לביש שניתן להשתמש בו להפעלת אפליקציות ולביצוע שיחות טלפון.

ישנם מותגים רבים של שעונים חכמים זמינים בשוק. אלה כוללים את אפל, סמסונג, סוני, LG, Huawei, TicWatch ועוד.

אם אתם רוצים להשתמש בשעון שלכם לביצוע שיחות טלפון, וודא שלשעון יש קישוריות סלולרית ותומך בכרטיסי SIM.

אם אתם צריכים שעון מעורר על פרק היד אז חפשו שעונים עם אזעקות מובנות או מצאו אפליקציה שניתן להתקין על השעון למטרה זו.

הדבר השני שיש לקחת בחשבון הוא עיצוב השעון; זה צריך להתאים לסגנון שלכם או להתאים עם אביזרים אחרים שאתם לובשים כמו תכשיטים או פריטי לבוש.

להלן מדריך קצר כיצד לבחור שעון חכם:

1) איזה סוג של שעון חכם אתם רוצים?

ישנם שני סוגים של שעונים חכמים, כלומר: אנלוגי ודיגיטלי. לשעונים אנלוגיים יש מחוג שעות, מחוג דקות ומוג שני, בעוד שלדיגיטליים יש רק מחוג שנייה. בחר את המתאים לכם ביותר בהתאם להעדפתכם.

2) אילו פונקציות אתם רוצים שיהיו לשעון שלכם? חלק מהפונקציות הפופולריות ביותר כוללות מעקב אחר כושר, התראות מאפליקציות מדיה חברתית, פקודות קוליות וכו'. בחר פונקציות לפי מה שאתם צריכים או מה שאתם רוצים שהשעון שלכם יעשה בשבילכם.

אנו מקווים שמאמר זה סיפק לכם את המידע הנחוץ עבור הנושא איך לבחור שעון חכם.

תפריט נגישות אתר