מיתוג עסקי

היתרונות של עבודה עם סטודיו למיתוג

סטודיו למיתוג

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

להיות בעל עסק היום אומר להיות בעולם היפר-תחרותי, שלא משאיר הרבה מקום לטעויות. אנחנו צריכים להיות הכי טובים כל הזמן, בלי נפילות, ובלי טעויות. המוצרים, השירותים, הפרסום והשיווק, הכל חייב לתקתק כמו שעון שוויצרי, והמיתוג חיים להיות מושלם. העבודה עם סטודיו למיתוג, סטודיו מקצועי שמיתוג זה תחום העבודה שלו, לוקחת את הסטרס מהתהליך, ושמה את העסק שלכם בידיים של אנשי מקצוע שיתנו לכם את השקט התעשייתי בכל הנוגע למיתוג העסק.

מיתוג טוב מתחיל בקונספט שיושב בשורשו של המוצר והשירות שלכם, וחיבור ישיר לאופי וסוג הקהל שלכם. זה אולי נשמע מובן מאליו – להתאים את המיתוג לקהל היעד, אבל האמת היא שזה לא פשוט כמו שזה נשמע, ולא לחינם יש אנשי מקצוע שזהו תחום ההתמחות שלהם.

איך עובד מיתוג?

מיתוג מתבסס על היכולת להבין את תהליך המכירה עד תום, כולל:

  • אופי המוצר או המוצרים
  • אופי הקהל או, לרוב, הקהלים השונים
  • תהליך הרכישה עצמו – מהמפגש הראשון עם המותג ועד לסליקת כרטיס האשראי

להבין את המוצר ולייצר את ההתאמה לקהל היעד זו אמנות. לפעמים, לעיתים די רחוקות, זה מובן מאליו. יש פעמים שזה אכן מוצר עם קהל יעד מאוד ספציפי. לדוגמא, אם אתם מוכרים טבעות נישואים זה די ברור מי קהל היעד שלכם, או מיהו רוב קהל היעד שלכם. אבל רק לכאורה. כי יש טבעות נישואין בכל מיני רמות מחיר ורמות יוקרה. ומעבר לכך - מה אם אתם מוכרים תכשיטים באופן כללי? או אפילו טבעות שונות? זה הולך ומסתבך ככל שמרחיבים את התחום, וככל שמבינים שהקהל שלנו יותר מגוון ממה שחשבנו.

חברת מיתוג מקצועית יודעת לדייק את הברים לרמת הקשקש, והרבה מאוד עסקים מופתעים לגלות חתכי אוכלוסייה ופרספקטיבות רחבות ועמוקות יותר על פילוח קהל היעד שלהם. פילוח מדויק של קהל היעד מאפשר את לא רק מיתוג נכון יותר, אלא גם מאמצי שיווק מדוייקים יותר, שכן לכל קהל מאפיינים משלו, ודרך אחרת שנכון לשווק לו.

אז איך מתחילים את תהליך המיתוג של העסק שלי?

אם העסק שלכם כבר פעיל זמן מה, סביר להניח כי תצטרכו חידוד של המיתוג הקיים, או לחילופין מיתוג מחדש. אם מדובר בעסק בהקמה, חשוב לבצע את תהליך המיתוג לפני שמזנקים קדימה לפתיחת העסק, כי רושם ראשוני כשמו כן הוא – ראשוני.

העבודה עם סטודיו למיתוג מתחילה ביצירת קשר, שיחת טלפון אפילו מייל, ומשם לוקחים את זה קדימה לתהליך בגובה העיניים. מיתוג הוא תהליך של הבנה, גם הדדית, אך בעיקר של הצד הממתג שצריך להבין אתכם, את העסק שלכם ואת המוצרים שלכם בצורה מלאה. אנזלביץ - סטודיו למיתוג מציעים שירות מיתוג מלא ועשיר, עם ניסיון מוכח ורב שנים.

תפריט נגישות אתר