יוגה

הצגת יוגה אשטנגה לישראל

יוגה אשטנגה Min

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

יוגה אשטנגה הוא אחד הסוגים הפופולריים ביותר של יוגה, וזה לא מפתיע שהיא צברה משיכה בישראל. עם זאת, אנשים רבים, במיוחד אלה ממוצא ישראלי, עשויים שלא להכיר את הנוהג. בואו נפרק מהי אשטנגה יוגה, מדוע זה עושה תוספת נהדרת לכל שגרת אימון, וכיצד תוכלו לשלב אותה בחייכם.

מה זה יוגה אשטנגה

יוגה אשטנגה היא סוג של יוגה בסגנון ויניאסה המתורגל ברחבי העולם. צורה זו של יוגה מקשרת בין תנועה לנשימה ומתמקדת בזרימה בין תנוחות. זה מורכב משש סדרות המתמקדות בתנוחות פיזיות ספציפיות (אסאנות), טכניקות נשימה (Pranayama) ומדיטציה (Dhyana).

כל סדרה בונה על הבא מבחינת קושי ומורכבות, כך שהמתרגלים יכולים להתחיל ברמה קלה יותר לפני שהם מתקדמים לתנוחות קשות יותר ככל שהן נעשות מנוסות יותר. התרגול נועד לטהר את הגוף באמצעות זיעה ולבנות כוח כמו גם גמישות.

היתרונות של יוגה אשטנגה

אחד היתרונות העיקריים לתרגול יוגה של אשטנגה הוא היכולת שלה להגביר את הגמישות ואת הכוח כאחד. זה גם משפר את האיזון, המסייע במניעת פציעות במהלכם תרגילים אחרים או פעילויות ספורט. בנוסף, זה עוזר למתרגלים לפתח בהירות נפשית על ידי התמקדות בנשימה ובתנוחה שלהם במהלכם כל תנוחה.

על ידי שילוב תנוחות גופניות עם תרגילי נשימה ומדיטציה, מתרגלים מסוגלים להשיג תחושת רווחה כוללת שעוזרת להם להירגע גם פיזית וגם נפשית. לבסוף, יוגה מסוג זה נהדרת לכל מי שמחפש אתגר כשהם מתקדמים בכל סדרה.

שילוב יוגה של אשטנגה במשטר הכושר שלכם

אם אתם גרים בישראל או ממוצא ישראלי, יש המון דרכים לשלב יוגה של אשטנגה במשטר הכושר הקיים שלכם. חדרי כושר רבים מציעים שיעורים המיועדים במיוחד למתחילים שרוצים ללמוד יותר על סגנון יוגה זה או לשפר את מערך המיומנות שלהם. בנוסף, ישנם משאבים מקוונים המציעים הדרכות המלמדות אותכם כיצד לבצע כל תנוחה כראוי כדי שתוכלו להתאמן בבית במידת הצורך.

למי שמחפש צלילה עמוקה עוד יותר בסוג זה של תרגול כולל למידה על טכניקות נשימה של Pranayama, ישנם גם מורים זמינים המציעים שיעורים פרטיים או נסיגות בהן המשתתפים יכולים ללמוד יותר על תרגול עתיק זה ממקור ראשון ממדריכים מנוסים.

לסיכום - יוגה אשטנגה מציעה משהו לכולם

בין אם אתם רק מתחילים או מחפשים דרך מאתגרת להעמיק את התרגול שלכם החילו מהגברת הגמישות והאיזון לפיתוח בהירות נפשית באמצעות מדיטציה, שילוב סגנון זה בשגרת הכושר שלכם, ישאיר אותכם מרגיש אנרגטי ומועצם.

בין אם תבחר לקחת שיעורים בחדר כושר או לחקור הדרכות מקוונות או לקחת שיעורים פרטיים ממורים מנוסים לאסטנגה יש משהו מיוחד שמחכה לכולם ללא קשר אם הם גרים בישראל או לא. אז אל תהססו עוד התחילו היום.

תפריט נגישות אתר