אסתטיקה רפואית

ניתוח הקטנת חזה - בואי לגלות האם זה מתאים לך

הקטנת חזה

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

האם שקלת ניתוח להקטנת חזה? הליך זה יכול לעזור למי שמרגישה לא בנוח מגודל החזה שלה ומתקשה למצוא בגדים המתאימים לה.

באמצעות ניתוח הקטנת חזה, תוכלי לקבל הקלה בכאבי צוואר וגב, גירוי בעור ועוד. אבל עם כל המידע שיש על ניתוח הקטנת חזה, זה יכול להיות קשה לדעת אם זה מתאים לך.

להלן מבט מהיר על מה שאת צריכה לדעת על הליך זה לפני קבלת ההחלטה שלך.

מהו ניתוח הקטנת חזה?

ניתוח הקטנת חזה הוא הליך כירורגי המפחית את גודל השדיים על ידי הסרת עודפי שומן, רקמות ועור מאזור החזה. זה נעשה בהרדמה כללית או בהרדמה מקומית עם סדציה, בהתאם לצרכיו האישיים של המטופל.

לאחר מכן, המטופלת תידרש ללבוש בגד תומך למשך מספר שבועות על מנת לתמוך בחזה במהלך הריפוי.

אז בעצם איך ניתוח הקטנת חזה עובד?

המנתח יבצע חתך באזור השד על מנת לגשת לרקמה הבסיסית ולשומן. חתך זה יכול להשתנות בגודל בהתאם לכמות הרקמה שצריך להסיר ולעצב מחדש.

לאחר מכן המנתח יסיר עודפי שומן, רקמות ועור לפני סגירת החתך עם תפרים.
במקרים מסוימים, ניתן להשתמש בשאיבת שומן גם על מנת להסיר שומן מאזורים אחרים בגוף כמו המתניים או הבטן שניתן להשתמש בהם כדי לעצב מחדש את השדיים.

היתרונות של ניתוח הקטנת חזה

ניתוח הקטנת חזה נועד להקטין את גודל ומשקל השדיים שלך ובו זמנית להרים אותם גבוה יותר על החזה שלך.

זה יכול לעזור להקל על חלק מהתסמינים הגופניים הקשורים לשדיים גדולים יותר כמו כאבי צוואר וגב, גירוי בעור או קושי למצוא בגדים שמתאימים כראוי. זה גם יכול לשפר את היציבה ולהקל על פעילות גופנית.

נשים רבות שעוברות ניתוח הקטנת חזה מדווחות על תחושת ביטחון עצמי יותר בגופן גם לאחר מכן.

סיכונים אפשריים

כמו בכל הליך כירורגי, ישנם סיכונים פוטנציאליים הקשורים לניתוח הקטנת חזה כולל זיהום, צלקות וקרישי דם. המנתח הפלסטי שלך ידון איתך בסיכונים אלו במהלך הייעוץ שלך כדי שתוכלי לקבל החלטה מושכלת אם ההליך מתאים לך או לא.

מספר דברים להכנה שלכן לניתוח

לפני שעוברים ניתוח הקטנת חזה, חשוב להתכונן נפשית ופיזית למה שמצפה לכן. הקפידי לקבוע פגישה לפני הניתוח לפחות שבועיים לפני מועד הניתוח המתוכנן שלך, כך שכל שאלות או חששות של הרגע האחרון יוכלו לקבל מענה על ידי המנתח שלך או הצוות הרפואי שלו.

בנוסף, אכילת מזון בריא ופעילות גופנית באופן קבוע לקראת ההליך שלך יסייעו להבטיח שגופך יהיה במצב הטוב ביותר האפשרי לפני ההרדמה.

לסיכום

קבלת ההחלטה לעבור ניתוח הקטנת חזה היא החלטה גדולה - אבל זה לא חייב להיות מאיים אם את עושה את המחקר שלך מראש ותדברי בפתיחות עם הרופא שלך על כל דאגה או שאלה שיש לך.

לדעת למה לצפות מבעוד מועד יכול לעשות את כל ההבדל כשמגיע הזמן שלך להחליט אם סוג זה של הליך מתאים לך ולמטרות הגוף שלך!

בסופו של דבר, רק את יודעת מה הכי טוב עבור עצמך - אז קחי את הזמן הדרוש כדי להעריך את כל הגורמים בקפידה לפני שתקבלי החלטה סופית אם ניתוח הקטנת חזה מתאים לך או לא!

הקפידי לערוך מחקר יסודי לפני כן, כך כשתדוני באפשרויות עם הרופא שלך, הוא יוכל לספק ייעוץ מותאם אישית המותאם במיוחד להשגת תוצאות מיטביות בהתאם לצרכים האישיים! בהצלחה בכל דרך שתלכי!

תפריט נגישות אתר