ייצור ודפוס

הדפסה על עץ – מתי זה מתאים?

הדפסה על עץ

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

בכל שנה יש מגוון אירועים חגיגיים שמייצרים לנו הזדמנות להעניק מתנה מיוחדת למישהו אהוב. ככל שהשנים חולפות אנחנו עלולים להרגיש שהגענו למיצוי עם כל המתנות המיוחדות והמקוריות שאנחנו יכולים לתת, הדפסה על עץ היא בדיוק הטוויסט שאתם צריכים כדי לחדש את מלאי המתנות האישיות והמקוריות שאתם יכולים לתת לאהובים שלכם. נפרט פה על היתרונות של שיטת ההדפסה הזו ומתי שווה וכדאי להשתמש בה. 

מה היתרונות של הדפסה על עץ?

הדפסה על עץ מאפשרת לכם להדפיס כמעט כל קובץ גרפי באופן ברור ואיכותי ובדרך כלל במחיר נוח. הדפסה על עץ קיימת במגוון ענק של גדלים, צורות ומידות החלק מגודל הבלוק ועד לעובי שלו, כך שתוכלו לבצע את ההתאמה המושלמת למתנה שלכם מבחינת התמונה והיכן שתמוקם. כאשר מדפיסים על עץ מקבלים מוצר עמיד ואיכותי לאורך זמן שנשמר לאורך השנים בצורתו המקורית. בהדפסה על עץ תוכלו לשלב מסגרת מעניינת או עיטורים יחד עם התמונה שבחרתם. הדפסה על עץ מבוצעת על ידי מכונת הדפסה ייעודית ומתקדמת שמאפשרת את ההדפסה האיכותית על משטח שהוא קשה. לאחר שמדפיסים את התמונה שנבחרה, מוסיפים לרוב שכבת הגנה נוספת שגם שומרת על הצבעים והמרקם חלקים לאורך זמן וגם מהווה תוספת אסתטית של הברקה לתמונה. אפשר להדפיס על סוגי עץ שונים בהתאם לסוג המדפסת והגודל הרצוי. רבים טוענים שהדפסה על עץ היא האפשרות המתקדמת והאיכותית ביותר לשמירה והדפסה של תמונות.

מה אפשר להדפיס על עץ?

בעידן בו אנחנו חיים יש למזלנו מאגרים בלתי נדלים של תמונות שניתן להדפיס. אלו יכולות להיות תמונות שצילמתם בטלפון האישי שלכם או קיבלתם ממישהו אחר ואלו יכולות להיות תמונות ממאגרים באינטרנט. ישנם מגוון אתרים שמאפשרים לכם לחפש את התמונה המושלמת ברמות פילטור וסינון מורכבות כך שתוכלו למצוא את הסגנון האהוב עליכם בצבעוניות האהובה עליכם ולהדפיס בכל גודל שתבחרו. אבל חשוב לדעת, תמונות להדפסה על עץ לא חייבות להיות אישיות או יצירות אמנות, הן יכולות להיות גם חומרים פרסומיים, חומרי תצוגה, שילוט וכן הלאה. 

מה עושים עם תמונות שהודפסו על עץ?

תמונה שהודפסה על עץ יכול להיות תלויה על קיר בבית ולשדרג כל חלל. זו יכול להיות תמונה שתתאים לסלון, למסדרון או למטבח. כמו כן תוכלו להדפיס על בלוק עץ תמונות קטנות יותר שמונחות על שולחן או מדף. בזכות מבחר הגדלים והצורות האפשרויות הן אינסופיות  ותוכלו להתאים את ההדפסה לכל מקום במדויק. 

איזה עוד שיטות הדפסה יש?

מלבד הדפסה על עץ שכבר דיברנו על היתרונות הרבים שלה, אפשר להדפיס תמונות גם על קנבס, על זכוכית, על נייר צילום ועוד. יש בתי דפוס שמציעים את מגוון השירותים ולא רק שירות אחד.

תפריט נגישות אתר